Támogatást a menopauza időszakának átvészeléséhez, idősgondozási segítséget, egészségügyi szűréseket szeretnének az X generációs munkavállalók. Egyre többen meg is kapják ezeket, és még munkáltatóik is profitálnak belőle.
A biztosítási piacnak is fel kell vennie a versenyt az interaktív digitális megoldások terén, ha el akarja érni a Z generációt. A hazai Insurwiz startup olyan adatalapú InsurTech megoldást fejlesztett, amely a kárbejelentést és az elbírálási folyamatot is automatizálja – így gyakorlatilag a kárrendezés teljes folyamata a digitális térben megvalósítható - olvasható a K&H közleményében.
Az Y generációnak is nevezett, milleniál korcsoporthoz tartozó milliomosok 83 százaléka tartja a vagyonának egy jelentős részét kriptoeszközökben a CNBC felmérése szerint. A korábbi jelentős árzuhanások ellenére, a többségük 2022-ben is növelni fogja a befektetéseit. A fiatal milliomosok befektetési szokásai éles ellentétben állnak az idősebb generációk szokásaival, amihez a vagyonkezelő cégeknek is alkalmazkodniuk kell.
Tízből egy európai polgár még a munkahelyét is hajlandó lenne otthagyni a következő hat hónapban, hogy közösségi média és kereskedelmi platformokon keresse meg a kenyerét - mutatja a Morgan Stanley felmérése.
A gazdaság és társadalmunk új korszakba érkezett, amelyben a fenntarthatóságnak mindennél fontosabb szerep jut, ami a foglalkoztatás szintjén is változásokat indukál. A következő évtizedben mintegy 18 millió zöld állás jöhet létre, köztük olyan izgalmas foglalkozások, mint a vízlábnyom menedzser, a mesterséges hús tudós vagy a termékútvonal nyomonkövető menedzser – mutat rá Inovantage kiadványában a fenntartható fejlődés legfontosabb munkaerőpiaci hatásaira az Adecco Csoport.
A fiatalok már tejesen más terekben gondolkodnak, mint az idősebbek az üzleti sikeresség előtt álló legnagyobb akadály pedig a munkaerőhiány, ami nem fog egyhamar megoldódni, ugyanis a mai 6 millió gazdaságilag aktív korú népesség 2060-ra 4 millió főre csökken – mondta el a Big Office Day 2019 konferencián tartott előadásában Steigervald Krisztián, a Parkway 5521 alapítója.
Sosem volt még ennyire népszerű a pszichológia, mint napjainkban. A pszichobulvár jól csengő, de valójában sehová sem vezető tézisei helyett a valódi pszichológiatudomány ismeretének segítségével az emberek életének számos területén érhetünk el pozitív változást. Magyarországon a pszichológia egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő központja a Mindset Pszichológia. Piacvezető médium, tanácsadóközpont, terápia, újgenerációs szervezetfejlesztés, oktatás, kutatás és rendezvényszervezés egyetlen fiatalos, erős brand alatt. Partos Bencével és Arany Bencével, a Mindset Pszichológia alapítóival és tulajdonosaival beszélgettünk a Mindset eddigi 3 évéről, az általuk megalkotott új médiamodellről, az y és z generáció valódi igényeiről, valamint arról, hogyan hoztak létre pár év alatt egy országos szakmai mozgalmat. Interjú.
Az úgynevezett Y generáció életvitelét, motivációját, személyiségét számos cikk és kutatás tárgyalja. A közvélekedés szerint a kb. 1985 és 1995 között születettek alapvetően énközpontúak, digitális bennszülöttek, akik szeretnek a maguk feje után menni munkában, magánéletben egyaránt. Az Y-generáció tagjai az élet sok területén másképp viselkednek, mint a szüleik. Adódik a kérdés, hogy hogyan vesznek részt a műtárgypiac tevékenységében. Az Artsy mostani cikkében azt vizsgálta, milyen gyűjtők, és hogyan hatnak a piacra a fiatalok.
A Credit Suisse a szokásos éves riportjában pár könnycseppet az ezredfordulósok miatt is elmorzsolt, akiket csak a "szerencsétlen generációnak" titulált. Az előző generációk számára ( X és a baby boomerek) ehhez képest minden maga volt a kánaán. Ezzel valószínűleg nem mindenki ért egyet, de nézzük meg, hogy a svájci bank mi miatt ad fel majdnem egy teljes generációnyi potenciális ügyfelet.
Közleményt adott ki a Goldman Sachs, miszerint jelentősen bővíteni fogja a ügyvezető igazgatóinak számát. Az új alkalmazottak közül sokan a fiatalabb generációkat képviselik - írja a CNBC.
Az Y-generáció újfajta szokásai iparágakat forgatnak fel, termékeket tüntethetnek el. Számos oka van annak, hogy az ezredfordulós generáció preferenciái miért különböznek a többi korosztályétól, például az, hogy ők emlékeznek rá, milyen recesszióban felnőni. A Business Insider összegyűjtötte, hogy mely termékek vannak veszélyben, leginkább azért, mert a fiatalok körében kevésbé népszerűek.
Egy friss felmérés szerint idén 1200 milliárd eurót tesz ki a luxustermékek globális piaca, ami az ezredfordulós fiataloknak és a kínai fogyasztóknak köszönhető - írja a CNBC.
A 21. század jelentős változást hozott a modern társadalomban. Megváltoztak a fogyasztási szokások, online térbe kerültek a vásárlások, az információ és a társas kapcsolatok. Átalakultak a munkahelyi folyamatok és ezzel az irodákkal szembeni elvárások is, a legfontosabb változásokat az Y és Z generáció munkába állása, valamint a távmunka népszerűségének növekedése hozta el.
Trump újabb elnöksége árnyékolja be a német kilátásokat.
Sokan járhatnak rosszul, ha nem figyelnek.
Cikkünk folyamatosan frissül.
Perlusz László, a VOSZ főtitkára mondta el meglátásait.
Elkápráztatta a világot a bemutatón.
Cikkünk folyamatosan frissül.
Megérkeztek a 2025-ös extraprofitadó részletei.
Megérkezett a Préda, a Portfolio kiberbűnügyi podcastjének második epizódja.
Az eszkaláció lépéskényszerbe hozta a honvédelmi minisztériumot.